hejhej

2009-03-21 @ 21:43:43
Idag har jag vart ledig :) Mamma och pappa som är i Trysil över helgen kom över en sväng till Lindvallen :) Vi gick runt på en liten pomenad här, handlade lite och sedan gick vi och åt på wärdshuset :) Efter det svängde dom ner mig till bymn f jag behövde gå till ICA :) Sedan när dom skjutsa upp mig igen så kom jag på att jag hade låst ute mig så jag fick åka scooter bort till Kenny för att hämta hans kort :P Sedan har jag suttit och handlat lite över internet, en bikini och lite kläder, så Stavanger, her I come ;) Köppte även nya solbriller på stadium, så mer redo för sommaren kan jag nog inte bli ;)

Jag vet att det kom lite hastigt att jag ska åka till Norge, men det känns lite dumt att tacka nej till ett sånt ba betalt jobb som vi fått, och det är ju bara i 3 månader, eller a vi är garanteade det, kan bli nån mer månad, men det är ju bara bra för då tjänar vi ännu mer pengar :D Men Veronica om det skulle bli så att jag blir kvar längre, så självklart flyger jag hem över en helg så vi kan ha vårat stora party :D Har ju skam sett fam emot de as länge :) Så det är redan inplanerat i min Norge resa ;)

Förövrigt så fyller Olivia 2 månader idag vilket även betyder att jag och Kenny fyller 2 månader :) Grattis till alla oss! Så kvällen till ära har bjudit på Taccosätande och Robinson och lite mörk choklad :) Alldeles utmärkt :D

Kommentarer
Postat av: veronica

Så ska det låta ;D

2009-03-22 @ 12:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0