fyllekaja

2009-03-30 @ 01:23:09
Vet ni va? Detta kommer vara första inlägget i min blogg som jag skriver lite smått berusad. :P Kom nyss hem från kogen, va inte HC idag utan Wärdshuset som ligger här i Lindvallen, rätt skönt att kunna gå dit och hem när man vill utan att behöva åka taxi eller passa en buss! :) Jag har iaf kommit hem nyss men Kenny valde att stanna kvar en stund så jag tänkte att jag kunde uppdatera lite här :)

Har ju som sagt vart ledig i 3 dagar nu, i Tosdags så var vi ute på HC en helt okej utgång, sedan på fredagen skulle jag faktiskt inte gå ut men alla jag bor med skulle de så det vart så ändå, ville ju inte sitta kvar helt ensam hemma. I lördags sa jag däremot nej till afterski och gick en promenad ist. :) Duktigt av mig tycker jag, sedan på kvällen kollade vi på Robinson här hemma och hade Earth houer (stavning?) Det ända vi hade på var Tv:n och levande ljus resten var släckt! Hade det inte vat Robinson så hade Tv:n nog med vart släckt :) Efter Robinson gick vi ett tjejgäng till Skilodge och myste lite. Idag har vi spelat vollyboll på HC, dom ha haft utomhus turnering och det har vart hur fint väder som helst, synd bara att vi inte gick vidare, vi förlorade 3 matcher och vann 3 :) Så man kan ju säga att vi gick +-0 ;) Sedan gick vi hem och satte oss på trappen med stolar och njöt av solen, sedan powernapa nån timma eller två och sedan laddade för utgång:) Så nu som sagt så har jag nyss kommit hem:)

Imorgon blir det jobb igen, börjar klockan 8:30 på ripan, så jag borde kanske gå och lägga mig :P Hade jag vart hemma nu så hade pappa ringt för längesen och sagt att jag skulle komma hem för jag skulle upp och jobba ;) På tal om Pappa så kommer familjen upp på söndag :D ska bli så kul :) Ha massa sköna solbilder på min mobil med, men jag hittar inte sladden så jag kan koppla in den i datan, ovanligt att jag inte hitta nått? :P Haha

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: pappa

Roligt att jag haft lite att lära dig.Nu kommer vi snart och håller ett öga på dig

2009-03-30 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0