trött

2009-06-10 @ 19:58:26
Uch vad trött jag är, skulle kunna somna nu på störten och sova i flera dagar känns det som. Andra dagen denna veckan jag jobbar över och förra veckan jobba jag över hela veckan, det börjar kännas, man har verkligen ingen fritid när man jobbar över, man vaknar halv 7 på morgonen är på jobbet från ca 7-18 istället för 7-15 sen ska man ta bussen hem så man är inte hemma förän 7 tiden och vad ska man göra då? Antingen är eller har killarna redan vart på gymmet när jag kommer hem så det blir ingen träning. Kan ju åka dit själv men! Sen chipp chopp så är klockan 22 och då måste man gå och lägga sig för att klara av en till dag med övertid!

Men vad gör man inte, vi åkte ju trots allt hit till Norge för att jobba och tjäna massa pengar och det är precis vad jag gör nu :) Fick min första norska lön igår, dock hade dom dratt 50% skatt av nån anledning så jag förlora 3-4000 på det, men hörde av mig till Manpower och dom sa att jag skulle få tillbax det på nästa lön som kommer. Min nästa lön kommer vara grejt :D All övertid och så dom pengarna nu! Längtar redan att sätta undan dom på sparkontot för här ska inte brännas pengar inte :P

Man får ju skatt nu i veckan med, och idag fick jag semesterersättning från Lindvallen, dom pengarna ska jag använda mig av i Sverige nästa vecka, handla kläder och lite roliga saker som jag ska leva på resten av tiden i Norge så jag slipper handla för mina Norska pengar! Ojj vilket snack om pengar det blev nu! :P Sorry!

Onsdag idag redan, dagarna bara springer iväg och det är redan 10 juni! Dock inget sommarväder här inte, fast det är okej när jag ändå bara jobbar hela dagarna, men på helgerna får gärna solen titta fram :D Om det blir fint i helgen ska jag nog tvinga med killarna till stranden. Ligger en jätte fin super lång strand nära oss, typ 10 min med bil, den är som den i Tylesand! :) Bara en vecka kvar tills jag åker hem nu, står hela dagarna på jobbet och funderar ut vad jag ska göra alla dagarna och minuterna för att få ut så mycket som möjlig av det ! :) Kommer bli en toppen helg tror jag :D

Ha det bra tills jag skriver igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0