japp jag lever

2009-06-07 @ 17:31:45
Nu har jag datan för mig sjävl en snabbis så nu kan jag uppdatera er lite :)

Blev mycket övertid i veckan, jobbade 7-18,30 onsdag torsdag fredag. Det känndes rätt mycket på fredagskvällen, var helt utmattad :P Fick frågan om jag ville jobba lördagen men men jag orkade verkligen inte! Men om det blir övertid nu i veckan ska jag jobba massa för jag ska ju ändå vara ledig nästa vecka när jag åker hem så då kan jag ju vila då, plus att det är massa pengar att tjäna på övertid :P S****** T***** here I come! ;)

I helgen har vi på fredagen inte gjort mycket, killarna åkte och träna och jag åkte med och blev avsläppt på Kvadrat, handlade nagellack och en hår sak som ser ut som man har en fläta i håret :) Har letat efter en sån i sverige men den har vart slut överallt! :) Igår lördag så hade vi storstädning ! Jag tog badrummet och hallen och killarna köket och vardagsrummet :) Riktigt frächt blev det :) Sedan åkte vi till Kvadrat och kika runt lite :) Lite senare på dagen åkte vi och handlade Thaimat och såg på film hela kvällen :)

Flygbiljetterna är nu bokade så onsdag nästa vecka landar jag i Oslo där pappa hämtar upp mig så jag kommer hem :) Sedan flyger jag tillbaka till Stavanger halv 8 på måndasg kvällen :) Ååhh jag längtar så jag spricker kan jag ju säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0