jag kommer hem

2009-06-04 @ 20:00:04
.. dock inte för alltid, men jag kommer hem en sväng. Åker hem så jag är hemma över midsommar, sitter och ska boka flygbiljetterna nu, måste bara vänta på att Kenny ska komma hem för att höra om han ska med eller ej! Så tjejer börja planera för midsommar för här kommer jag :D Åååhh det ska bli så kul att träffa er. Och alla andra med, lilla Olivia :) Kommer hem på onsdag natt och flyger tillbaka på måndag kväll så det hinner bli några dagar hemma :D

Förövrigt så har jag inte skrivit för jag har jobbat jätte mycket, igår jobbade jag 7-18,30 och idag samma, gött med övertid för man tjänar rätt mycket då, bra att jag får jobba över nu när jag ska ta ledigt och åka hem med så man inte känner att man går miste om massa pengar :) Så tjejer, jobbar ni alla dagarna jag är hemma eller nån som är ledig som vill hänga med mig på dagarna ;) Bestämt är ju ial att jag ska åka och shoppa lite, kommer ju kännas som allt är jätte billigt hemma när man bott i Norge 2 månader :P Hoppas även på kanon väder när jag flyger hem så jag kan ligga och sola vid sjöboden så jag får en liten dos av det i sommar iaf :P

I´m so excited! Vill åka hem nu nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0