hejhej alla glada

2009-06-12 @ 20:51:57
Hur är det med er? Med mig är det bra, kom nyss hem från gymmet. Åkte dit själv idag när killarna valde att gå och "hala" sig! (haha stavas det så pappa?) hurtigt av mig tycker jag :) När jag satt och strechade så var det en man i kanske 47års åldern brevid mig som gav mig lite tipps, han var sjukt vig så jag sa att mitt mål var att kunna gå ner i spagat igen, kunde det när jag åkte konståkning, så han gav mig lite tipps :P Haha, snäll man engelska prata han med så fick öva på den :P

Nu har jag slutat normal tid i två dagar, på nått sätt så känns dagarna längre när jag slutar 3 än 6? Haha knasigt. Ska iallafall jobba imorn med, hade lovat mig själv att om jag blev tillfrågad denna lördagen så skulle jag säga ja eftersom jag r ledig torsdag fredag måndag sen, så kan vila då. Hade velat ligga och sova en stund imorn men Kenny och Simon ska ändå iväg och fiska tidigt så lika bra att jobba :)

Ikväll blir det lugna puckar, jag åkte förbi COOP på vägen hem från gymmet och köppte pizza till mig och Kenny, Grandiosa med Tacco och en med Peperoni, hoppas det smakar :) Lite onyttig får man vara när det är helg! Kennys ursäkt är att han bulkar nu (man äter sig tjock så man får mer muskelmassa samtidigt som man styrketränar, sedan slutar man äta onyttigt och börjat träna ännu mer så blir tydligen musklerna mycket större och synligare) så han får äta vad han vill nu :P Nått bara bodybildare förstår sig på antar jag! ;) Får se vad resten av helgen bjuder på, på söndag skulle det nog bli fint väder och då ska iaf jag åka till stranden, det är ju faktiskt mitten på juni nästan :)

5 dagar tills jag åker hem över midsommar :D Har massa roliga saker som väntar hemma:

♥ Rosa locktång
♥ Hello Kitty pärm
♥ Odd Molly tröjja

Nån föresten som vet nån stans i stan man kan handla Odd Molly? Vill ha en Lovely Knit Jacket den nya ljusrosa men den finns inte på nån internet sida :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0