onsdag

2009-07-22 @ 15:00:56

HejHej allesammans

Idag är det onsdag och det gör att igår var det Tisdag, och då ´var det en speciell dag, Kenny och jag hade 6 månaders dag och lilla Olivia fyllde med 6 månader :)


Bild från i Lördags när vi hade party med alla vikarier och sommaranställda på Leardal :)

Imorgon kommer Kennys föräldrar upp hit och ska stanna över helgen, därför hoppas vi på fint väder men nu är det piss! Idag börjar en Matfestival här i Stavanger som tydligen är nordens största, varje år brukar det komma 200 000 personer för att delta i festivalen, alla olika länder har olika stånd med mat från deras land, tälten är uppsatta över hela hamnen, så dörför hoppas vi på fint väder så man kan åka dit i helgen och kolla och smaka massa :) Måste fixa batteri till Kennys kamera med så vi kan ta lite bilder, gud jag behöver verkligen en kamera!! :P

Snart kommer vi hem till Tjörn med, nästa onsdag kommer vi hem, fast man kan säga torsdag för vi kommer hem så sent, så nu vill jag att alla där hemma beställer fint väder så jag kan visa Kenny den fina sidan av Tjörn ;)



Så nu vet ni vad jag ska hitta på i helgen, kommer ju antagligen inte uppdatera när Kennys föräldrar är här :)

PS! man kan komentera på bloggen igen :D Wehoo!


Kommentarer
Postat av: Sofia och mattias

hej vännen :)

grattis till 6 månaders dagen!

Kul att ni kommer hem så jag/vi kan träffa er! dock är jag och mattias i sundsvall när ni är hemma, men vi kommer på lördag. hur länge stannar ni? :)

PUSSKRAM!

2009-07-23 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0