hejhej

2009-07-14 @ 21:03:37

Hoppas jag har några trogna läsare kvar efter en bloggtorka på ca 3 veckor :S

Nej jag är inte död, har bara haft en liten paus härifrån, det är sommar och mestadels sol, gymkortet kostar för mycket för att inte användas och blir man erbjuden övertid på jobbet säger man ja, vilket resulterar i inte så mycket tid till bloggen! Men vad har hänt nu sen sist jag uppdatera då?

Jag var ju hemma en sväng för några veckor sen, mycket trevligt och underbart att träffa alla vänner och familjen. Blev midsommarfirande med familj på dagen och sedan vänner på kvällen, en lyckad kväll, blev även ett besök på Liseberg med Mamma, Pappa och Matte (tack emma för biljetterna) Sedan även en hel del tid spenderades med Maria och Olivia♥ :) När jag kom tillbaka till Norge blev det jobb igen, efter några dagar blev det riktigt fint väder och jag och Kenny har vart på stranden 2 helger i rad, första helgen skulle vi vara på stranden hela dagen, så vi åkte till affären för att köpa massa gott med oss, jag stod och övervägde om jag skulle köpa solskydd men Kenny sa att det var onödigt, vilket på kvällen resulterade i att vi såg ut som två kräftor ! Haha. Andra helgen var vi på stranden igen och sedan på kvällen var vi och kollade på vollyboll VM! Förra helgen och 11 dagar tillbaka har dom haft Vollyboll VM här i Stavanger så stan har vart full med turister och annat! Var strålande sol alla 11 dagarna. Jag och Kenny gick dit och kollade på damfinalerna som spelades för att jag hade vunnit daxpass från jobbet i en tävling :D

Nu har det blivit lite fulare väder igen, hoppas på att solen kommer tillbaka snart. Så nu ängnas dagarna efter jobbet till träning. Har även jobbat över lite förra veckan och även idag :) Pengar att tjäna ;)

Nu har jag och Kenny bokat biljetter hem till Tjörn vi åker hem onsdag vecka 31, och är hemma helgen över min födelsedag, då hoppas jag på party med tjejerna, släktkalas, liseberg, fint väder och massa annat kul :)

Ha det toppen tills jag skriver igen :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0