födelsedag

2009-07-17 @ 15:47:26
Om två veckor fyller jag år och detta står på min önskelista :D, så Mamma, Pappa, Maria, Magnus, Tobbe och Matte. läs och titta noga på bilderna nedan ;)


En ny ROSA kamera :) Helst denna som jag har spanat in :)
( jag har hittat det på Siba och på netonnet.se den sistnämda sidan är den billigast på :P

En ny mobil, eftersom den jag hade i Lindvallen gick sönder på nått konstigt sätt :P Detta är en nyare av min gamla jag hade poch självklart vill jag inte ha den blåa eller vita, utan den Rosa ;)
(antar att denna finns i dom flästa mobilaffärerna:))

Vill även ha en sån där mixer som man kan blanda smoothies i, helst en sån rosa som du har hemma Maria, haha den är fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0