vilken härlig dag

2009-01-30 @ 17:23:09
Jag trodde inte denna dagen skulle bli så bra med tanke på att vi va ute igår så man mådde inte toppen imorse när man gick upp! Men när jag kom till jobbet och Tobbe sa att jag fick börj på Nordpoolen så blev jag glad, sen va de lite kallt i några timmar, men sen hände det! Solen stog som högst vid 12 tiden och då jag stog på Nordpoolen utan en ända åkare och sola i en halvtimma! Tror ju inte dock att solen tar nått i ansiktet nu, men de va så härligt att st¨där vänd mot solen, och tanken på att det bara var en halvtimma kvar till min lunch gjorde mig ännu gladare! Dock gick solen ner sen när jag kom tillbaka från min lunch så det blev 13 minus istället! Det var inte lika kul!

Ikväll ska jag Maja och Jessica ha myskväll! Ska åka ner till ICA snart och handla mat som vi ska laga, sen kanske vi kollar på nån film, jag är sugen på Sex and The City Filmen, Maja har den! Man skulle ju kunna kolla på Lets Dance men eftersom Blondinbella åkte ut i förra programmet så lockar inte det mig längre!
Föresten påtal om Blondinbella, hon och hennes assistens och deras pojkvänner ska upp en vecka till Branäs! Attans att dom inte valde Lindvallen :P

Vad ska ni där hemma hitta på i helgen? :)


Bild från Party igår! :) Evelina, Maja, Emelie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0