Världens bästa nyårsafton

2009-01-02 @ 19:45:27
Rubriken talar för sig själv tycker jag. Detta var den roligaste nyår ja nånsin har haft :D Vi började hemma hos oss med att killarna lagade maten, det blev potatisgratäng med fläskfilé och världens godaste sallad. Sen var det efterrätt, det skulle bli marängsviss (stavning?) men dom hade slut på maränger på ICA så Patrick kom på den smarta idén att köpa marsmallows istället! Och om de va gott ! :D Mätt som tusan blev man ! Mellan maten och efterätten satt vi och spelade "med andra ord" haha mycket garv där! När vi hade ätit klart allt och druckit lite champange så gick vi vidare, Kenny och Simon gick till några och jag Patrick och Jossan gick till en annan, vi ville lite olika. Blev lite förfest i ca en timma sedan skulle vi möta upp Kenny och Simon igen så alla var samlade när vi skulle gå upp till Gustavbacken för att kolla på fackeltåget och fyrverkerierna! Det var helt sjukt fint, dom åkte ner för hela gustavbacken med facklor hur fint som helst, sen när som kom ner så tände dom på raketerna med facklorna och det var hur mycet som helst, höll säkert på i en kvart. Hörde ryckten på jobbet dagen efter att det var raketer för 200 000kr! Och det hade inte förvånat mig för ni kan nog inte ens ana hur mycket det var :P och det var inte bara vanliga heller utan alla small typ olika! Som sagt hur fint som helst! Efter de gick jag Patrick och Jossan hem, jag skulle upp och jobba!

Vad gjorde ni hemma på nyår? Berätta, vill veta :D!
Hoppas ni får ett toppen 2009! <3

Här är lite bilder från kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du har det bra :) Du ser iaf ut att trivas :)

2009-01-08 @ 12:04:43
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0