långt inlägg

2009-01-25 @ 18:09:55
Så nu ska vi se om ja kan berätta för er lite vad som har hänt dom senaste dagarna!

Jag har jobbat sen i onsdags iallafall! Och nu är det äntligen söndag så jag är ledig imorn, dock är jag bara ledig en dag sen börjar jag jobba igen, skulle egentligen vart ledig idag men va så snäll och jobbade för Maja! :)


Torsdagen började med jobb mellan 8-16.30 Sen efter de åkte vi ner till byn för att handla massa, när jag kom hem igen hade Kenny lagat mat till oss (som förövrigt var hur god som helst). Sen var det att göra iordning sig för vi skulle till HC! Hämtade även ut lite nya kläder som hade legat och väntat på mig på posten! Allt passade så det blir att behålla :)

I Fredags så va jag Maja och Hannah och åt på Lammet och Grisen! Det var en hel vetenskap att bara välja ett vin till maten, vi tänkte att det var änklast om man sa att man ville ha husets vin, men nej då hade dom 9 stycken olika husets! Haha! Men gubbarna på bordet brevid (som för övrigt var lite för fulla) gav oss lite tips om vilket vi skulle välja! Sen var det bara att käka på! Lamm, fläsk och oxfilé så mycket man orkade! Och de va ju inte så mycket :p Man kännde sig mätt redan efter Lammet! :) När vi kom hem blev det en liten oplanerad utgång, hade vi ändå druckit vin till maten så kunde vi lika gärna gå ut tyckte vi :) Men det blev en ovanligt lung kväll, det var inte så lätt att känna av alcoholen med all den maten i magen :P Men de va en rolig kväll iaf :)

Lördagen bjöd på jobb mellan 8.30-16.30 :)Sen på kvällen blev det bio med Kenny och två killkompisar till han hemmifrån som va här uppe och hälsa på! Vi kollade på Twilight som ja skrev innan och den va jätte bra! Fast det hade jag väntat mig med eftersom alla som sett den säger att den är hur bra som helst! Så den va helst okej, om ni inte har sett den så rekomenderar jag den! :)

Idag blir det utgång! Jag Maja och Hannah tänkte dra till HC och jag är så ovanligt tidigt ute idag så jag tillochmed hinner blogga! :D Händer tyvärr inte så ofta längre! Synd för känns som jag har hur mycket att skriva om varje dag!

Just de ja, höll på att glömma det viktigaste, Min syster har fått barn! Lilla Olivia som kom 21januari 01:52! Den underbaraste sötaset lilla flickan ni nånsin sett, tyvärr har ja ingen bild på henne på datan, bara på mobilen, men så fort ja får en så lägger ja upp den så ni får se de lilla trollet! :)

Ne, jag skulle ta det lungt idag när jag gjorde iordning mig så då lär ja ju börja nu :) Ha de fint allihoppa! :D

Kommentarer
Postat av: kicki

Grattis till att du har blivit moster :D inte illa ;)

2009-01-26 @ 02:52:55
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0