Veckan som gått

2009-01-29 @ 16:54:25
I måndags var jag ledig, :D och jag gjorde något jätte roligt! Jag åkte skidor! :D Funderar starkt på att sälja min snowboard och köpa skidor istället! Det var så mycket roligare! Efter vi had eåkt lite skidor så gick vi och åt på Värdshuset och stannade sedan kvar på After Skin! Efter de va jag hemma en sväng sedan var det dax för hemlig aktivitet med alla som jobbar i liften! Eller a alla som hade anmälst sig. Va rätt många, vi hade tävling i pulka VM och så kunde man åka snowtubing! haha rätt skojj va de!



I Tisdags var det dax för jobb igen, jobbade på Nordpoolen, tycker inte om att jobba där, de blir så himla mycket stå ute! Efter jobbet gick jag och Maja till gymmet och träna en snabbis! Sen gick jag oh Kenny på tipspromenad tävling på sälfjällstorget, dom hade personalkväll där, dock vann ingen av oss då man inte fick veta vad man fick för resultat, men ja tror ja vann ändå ;)

Igår (onsdag) så va de jobb igen! Helt okej dag som gick väldigt fort! Efter jobbet drog jag och Maja oss ännu en dag till gymmet för att bränna lite fett! Sommaren är ju snart här så lika bra att börja i tid ;) Efter det la vi oss och sola, vilket inte va lika skönt som det brukar vara, när man har stått ute en hel dag i minusgrader finns det nästan inget skönare än att gå direkt och sola, men efter man hade stått och svättats på en crosstrainer så va de inte så skönt att lägga sig i ett varmt solarium! Kom hem rätt sent sen, så det blev tidigt i säng igår!

Idag har jag jobbat igen! Har suttit inne nästan hela dagen, vilket inte händer så ofta så dagen har gått enormt fort! Ikväll blir de utgång! :D Har inte riktigt bestämmt vad jag ska ha på mig än, och det är ett rätt stort problem, kommer la sluta med att jag provar allt jag har med mig innan jag kommer fram till något ! Man är ju ute rätt ofta här uppe så jag har redan gått igenom alla mina partykläder ett X antal gånger!

Framför mig har jag jobb Feredag och Lördag på nordpoolen, sedan är jag ledig söndag måndag! På måndagen ska jag och Maja och hennes sambo Jessica gå ut och åka hela dagen :D Jag ska åka skidor igen tänkte jag! Bojjkottar bräda nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va söt din systers bebis va :) Hur är de uppe i sälen ? :)

2009-01-30 @ 09:57:09
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0