rubrik

2009-01-12 @ 23:35:16
Som vanligt har ja inte hunnit, haha, skam ja måste bli bättre på detta igen, tänker på de varje dag men får alltid en massa annat för mig :P Men iaf, här har ni lite efterlängtad uppdate!

I Torsdags hade vi partaj med Orren gänget, Det började med middag på Majkens! Helt okej men hade väntat mig lite godare mat :P Efter de vart de förfest hemma hos Maja, satt och spela lite spel, drack nått grymt äckligt ur en kastrull och hade almänt trevligt :) Sen hoppade vi in i Taxi bilar och åkte iväg till HC! En riktigt lyckad kväll och shit vilket gäng vi är på Orren, dedär har dom satt ihopp bra ! :D



I Fredags så började dagen med jobb !  Direkt efter jobbet gick vi några tjejer och bubbla, rätt härligt när man stått ute i kylan en hel dag! Sedan på kvällen var de Arvingarna på HC! Som vanligt är ja alltid ute i sista sekunden me att göra i ordning mig så jag gick ut med jeans på krogen! Haha, hallå eller? Men ja jag lovar att de aldrig ska hända igen :P Detg blev iaf nån förfest hos några ja inte har en aning vilka de va, vet inte ens om man kan kalla de förfest, eller va säger du Maja? :P Arvingarna va iaf super bra tycker jaa. Dom spelade massa goa låtar som man kunde! Va dock sjukt mycket folk och jag hatar folk som knör på dansgolvet ! :@ Men ja o Maja bet ihopp och jag lärde henne att man är faktiskt tvungen att knuffa tillbaka :P Haha som i Turkiet Christin? De funkade ju! :P Haha



Lördagen var jag ledig så jag var ute och åkte lite med mina kusiner, blev dock inte så många åk för mina skor är ju försmå! Sedan gick jag och Patrick och åkte skridskor. Larjade lite först bara sen blev alla trötta så jag och Patrick körde en sanbbmatch, han vann med 3-1 :P Haha inte okej! På kvällen hade vi myspys här hemma, vi kollade på en film, dock världens tråkigaste film :P Be kind Rewind hette den, den va så tråkig att Kenny och Jossan somna och jag låg bara o vänta på att den skulle vara slut :P

Söndagen var jag oxå ledig på. Jag och Maja hade bakdag som vi hade planera i veckan, vi bakade bröd och bullar! haha erkänn jag är fattig nu Mamma och Pappa som bakar mitt eget bröd! (Lite intärnskämt ;)) Vi käkade vofflor med, de va inte igår man gjorde de! Haha eller a nu när ja sitter och skriver detta så va de ju igår, men ni fattar ;) Sedan var de HC som gällde, har blitt de rätt mycket denna veckan, men det är när man inte planerar de som de blir som roligast :D Det var Absolut Mango tema eller nått, inte nått man märkte av direkt! Bilderna från denna super roliga söndag ligger på Majas kamera så dom får ni se lite senare :D

Idag måndag så har jag jobbat och sedan sovi lite när ja kom hem. Ja va helt död :P Sen har vi kollat film är hemma, en mycket bätte film denna gången. Iron Man, brukar inte kolla på action filmer i första hand men den va faktiskt bra :) Imorn är de kvällsåk för mig som gäller! Längtar inte, men men :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har allt hört nyheten där uppifrån. Väldigt kul att höra :) mycket glad för din skull! Och ja, håll i pengarna nu så bär det av nästa vinter :) Men innan dess ska vi ha ett jeklans 20 års kalas ;) Du är väldigt saknad.

2009-01-14 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0