måndag

2009-01-19 @ 14:57:54
Satt precis och kollade på HM:s hemsida, har kollat igenom katalogen här hemma ett X antal gånger, och för skojj skulle så satt jag och la allt jag ville ha i korgen :P Och om jag skulle köpa alla fina sommarkläder som ag känner för inklusive skor och accesoarer från HM så skulle jag bara landa på en summa på 9 000 kr, de är la inte så farligt ? :P Haha då har man ju liksom en helt ny sommargaderob med bara nya kläder. 9 000 låter rätt mycket när man ser det i en klump summa, men jag handlar nog för mer än de på en sommar på sommarkläder, eller va tror du Emma? haha! Fast om man skulle beställa alla kläder man ville ha från HM så skulle man ändå säker hitta massa andra kläder i andra affärer under sommaren så då hade de inte landat på 9 000 ändå! :P

Förövrigt så är jag ledig idag, har vart och tränat och tvättat massa kläder! Ska snart laga mat, är hungrig! På tal om nått helt annat så längtar jag tills min och Veronicas 20års fest :D Blir grymt sugen varge gång jag tänker på den! Hittade dom perfecta skorna Veronica från Friis&Co, dom hade suttit som gjutet, men självklart finns dom inte kvar på sidan jag hittade dom på längre! Typiskt! Får leta vidare, sedan måste ja ju hitta en perfekt klänning med : P Men jag har ju en hel del tid på mig så ja kanske inte behöver känna mig så stressad!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha .. aa INGEN kan ju komma och säga att du är ute i sista sekunden iaf :D Kommer bli kanon, längtar! Men du får börja med att komma hem <3

2009-01-20 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0