lite ont om tid

2009-01-07 @ 18:50:43
Har vart lite ont om tid i måndags och tisdags för att skriva, har vart filmhyrning och kvällsåk. Men idag har ja tid :) Så här kommer en uppdate :)

I Måndags så jobbade jag från 8-16 på Orren, fick besök av kusinerna som kom och åkte i min lift :D När ja kom hem så tog jag en dusch och sen när Kenny kom hem så hade han hyrt film, så vi låg och kolla film hela kvällen, All the boys loves Mandy Lane? Tror ja den hette, den va bra till en börja men sen i slutet spåra den ut lite och nte alls va lika bra längre :)

I Tisdags så jobbade jag kvällsåk på Orren, så blev jobb från 8-19-30! Lite segt att jobba så länge när skistar är så snåla och bara ger än en halvtimmas luchrast på ett 11timmars pass. Men men, de va tisdagskvällsåk vilket betyder Skishow i gustavbacken :) ;Mycket mysigt, dock dom två sista timmarna blev jag nerskickad till Trasten, en liten knapplift som ligger vid gustavs stolslift, egentligen ska inte den vara kvällsåk men gustav III va stängd för de blåste 25m/s så för att gästerna skulle komma up till Orren så öppna dom den, och jag fick ta smällen :P Sen när ja kom hem så va ja helt slut, så vi låg och kolla på Drömkåken som gick på 4:an, ba film dedär :P Haha, sen blev de en hel del snackande så ja o Kenny kom inte i säng förän halv 1 :)



Idag då, har jobbat 8-16 på Orren, har vart en helt okej dag med vanligt jobbiga turister o.s.v. Jag och maja gjorde värsta roliga saken med :P Haha se bilderna nedan!  Nu sitter jag är och bloggar, Kenny ligger i soffan brevid och halvsover och Jossan och Patrick som precis har kommit tillbaka till Sälen ligger inne i deras rum och kollar film :)






Vet ni vad jag inte förstår? Jag förstår inte hur vissa turister kan vara så himla griniga? Liksom dom åker upp hit på semester, hur kan man vara grinig och sur på sin semester, är man inte glad när man är det ? Tydligen inte alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sötgöte!

2009-01-08 @ 11:29:20
URL: http://mariisens.blogg.se/
Postat av: Veronica

Saknad

2009-01-11 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0