Ledig

2009-01-03 @ 13:57:16
Efter att ha jobbat hela veckan så är jag äntligen ledig lördag söndag :D Guld. I torsdags var det skam inte skojj att gå upp och jobba, man mådde inte toppen om ja säger så, men efter en timma ute i friska luften gick de bra, sen med tanken på att man tjänade dubbelt hela dagen så var de kanske inte så dumt att jobba juldagen annandagen och nyårsdagen ;) Idag är ja som sagt ledig och min plan var att ta en sväng till gymmet, men har dratt på mig en rolig förkylning till, har börjat hosta så de gör ont i halsen! Hoppas bara inte att de blir lika mycket som förra gången. Men ja klarar mig nog, har ju två dagar att ladda om batterierna på :) Ikväll ska jag nog inte göra så mycket, för imorn är de nått relese party på HC, en DJ som släpper en ny låt och så är det dresscode Black, och jag som bara har svarta partykläder (nästan) tycker det ska bli as skojj :D Just de ja, min mobil har gått sönder med :P Så den går inte att ringa till, men imorn kommer mina kusiner upp och då får ja telefon igen :D Thanks gud!

Hoppas ni får en toppen Lördag :D


Bjuder på denna idag ;) I bakgrunden ser ni en del av mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0