klackskoman

2009-01-20 @ 15:35:06
Säg nån tjej som inte gillar att ha klackskor! Eller ne föresten gör inte de, för ja vet redan massa :P Men jag tycker iaf att alla tjejer måste äga minst typ många klackskor iaf! jag har redan alldeles för många, tyckte jag iallafall innan jag gick in på Net-a-porter och kollade på deras skor! Plötsligt känner jag för att handla några till :P Dock är alla skor på deras sida designers skor så de går åt en månadslön för att ha råd med ett par ! :(
Men drömma kan man väl få göra! :D


Dessa veronica på 20års festen? Med en grymt snygg enkel klänning! Mm, kan funka, ser de framför mig ;)
Dom kommer från Miu Miu och kostar endast ca 4500;- ;)

Dom till vänster kommer från Marni och kostar ca 4600;- och dom till höger är från Jimmy Choo och ligger på ca 7500;-

Sen så har vi dessa, känner ni igen dom? Säger Samantha er något? ;) Det är såna skor hon har i Sex and The City filmen när hon är täckt med suchi (stavning)! Så om man vill vara lika cool som henne kan man klicka hem dessa med för ca 7300;- om dom kommer från Giuseppe Zanotti

Kommentarer
Postat av: Veronica

Måste äga " minst typ många klackskor" .. haha ?

2009-01-20 @ 19:20:34
Postat av: kicki

du är utmanad :D kolla min blogg!



älskar dig gumman!

2009-01-23 @ 16:39:06
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0