hej alla glada

2009-01-04 @ 13:13:26
Vill börja detta inlägget med att säga GRATTIS till tjejerna som kom 2:a i DM hemma :D Skam va najs att ni slog stenungsund och uddevalla :) Synd att ni inte tog munkedal med ;) Grattis till er iaf, hade mer än gärna vart med o spelat men ja är ju här uppe :) Idag är jag ledig igen, och när man är ledig borde man få sova hur länge man vill, men de går inte, för de första så har jag rummet närmast köket så varje morgon så vaknar jag av att nån har igång micron eller öppnar luckorna, hemma har jag rummet på övervåningen och köket är nere och ändå vaknar jag när nån håller på i köket, tänk då här, när mitt rum är en halv meter från köket. Sen låg ag vaken mellan 8-9 i morse och hostade, sen la jag kuddarna på varandra så ja sov högt och då kunde jag somna om igen :) Vaknade klockan halv 11 igen och då gick jag upp. Blir ingen träning för mig idag heller med denna hostan, är lite besviken, ja hade verkligen ställt in mig på att träna nu när jag var ledig i två dagar. Ska istället ställa mig och laga matlådot för veckan, blir kyckling med ris tror jag :) Idag åker Patrick och Jossan hem till Patrick också, så jag och Kenny får hela lägenheten för oss själva ända tills onsdag :D

Igår va en lugn kväll, vi satt hemma och käka godis och kollade på Hancock! Den va as bra :D Sedan gick vi o la oss. Vet inte om de blir nån utgång idag för vi hade tatt fel på dag, det är nästa söndag det är releseparty med dresscode black. Lite synd för ja va grymt inställd på de. Jag som hade sovmorgon o allt imorn. Men får se, de kanske blir utgång ändå de e ju personalsöndag.

Malin o co kommer upp idag med, så jag får mina julklappar och en telefon igen, så ikväll vill jag att du ringer Maria om du läser detta för de va längesen ja prata med dig :D



This is me today, lite smått sliten men så får man se ut när man legat vaken och hostat hela natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0