God morgon

2009-01-20 @ 11:25:25
God morgon allesammans :) eller a nästan iaf, jag har faktiskt vart vaken sen 10 :P Tänkte gå och träna lite, men jag fastnade här! Har inte hänt så värst mycket sen igår! Louise ringde och snackade ett tag vilket var dagens höjdpunkt. Sen pratade jag med Jessica med :D Hoppas du kommer upp vecka 6! Hade vart hur kul som helst :D Det är redan tisdag idag och min sista lediga dag, imorn börjar jag jobba igen och jobbar ända tills på söndag! Igår  va det den 19 med, så sis skulle ha barn, men de har inte hänt nått än! Kan den lillen inte bara komma ut! Drömde inatt att det blev en tjej :D

Veronica, Sofia, Tessan och Elin, ni får ta er i kragen och komma och hälsa på ni med :D Jag och Emma hade ju blivit å glada då! :D


Ne träna va de! Hej då!

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag och Fia har faktiskt pratat en del om detta. Nu ska hon få tummen ur och ge ett datum förslag med bara! :P

2009-01-20 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0