strömavbrott

2009-12-28 @ 21:50:57

Nu är julen över, eller a nästan. Jag tänker iallafall inte slänga ut min gran förän 13dagen :) Är så mysigt med julpynt så det blir kvar några dagar till :) Hade ni en bra julafton? Min var helt okej. Fick lite ångest vid 3 tiden då jag inte kunde kolla på Kalles jul för vi inte får in ettan på våran TV. Så det blev Anna Ankas Jul för mig. När Kenny klockan 12 på dagen kom hem från jobbet så öppnade vi julklappar :) Jag fick en iCurl , ni vet en sån som går på TV som man får super fina lockar av! Funkade super bra på mitt tunna, platta, svensson hår! På kvällen gick vi och åt julbord med alla som jobbar här uppe! Efter köttbullar, prinskorvar, rostbiff och lite annat rullade vi hem och slappa och myste i soffan innan vi avlutade 2009 julafton och gick och la oss :)

Igår var vi en sväng till Borlänge med för att spana in mellandagsrean! Jag hittade inget, köppte hårspray och glitterspary och glitternagelack till nyår :) Och en topp från Gina men inte på Rea! Kenny och dom andra hittade lite mer.

Idag har jag jobbat, och det ska jag göra tisdag onsdag med. Sedan är jag ledig nyår och nyårsdagen :D Ska försöka komma mig iväg till Kläppen och träffa Louise och dom andra som är där en vecka nu och firar nyår :) Ikväll gick strömmen här med, den var borta i en timma ungefär, kom tillbaka vid 8 tiden igen. Det är helt sjukt vad beroende man är av el? Man känner sig helt hanikappad efter 10 minuter och då hade jag ändå en data att sitta vid :P Vad gjorde man förr när inte elen fanns?¿


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0