orren middag

2009-12-22 @ 18:18:57

Hohoho finns det några snälla bloggläsare här! ;) Snart julafton :D 

Tisdag idag och en helt ny vecka, igår jobbade jag och tränade! Är så skönt när man väl har tränat men så jobbigt innan man väl kommer dit, man är så seg efter en hel dag stående utomhus så man vill bara slappa i soffan! Men det går inte!

Idag har jag också jobbat och vart och tränat! Kom precis ur duschen och ska varva ner lite innan jag ska börja göra ordning mig för middag med Orren ikväll och sedan utgång med dom (orren = liften jag jobbar i ;P) ska bli kul att se hur alla är och ser ut när man inte är på jobbet utan lite finklädda och glada :) Är nog ett toppengäng tror jag!

Idag går jag på ledigt med för Jul, är ledig imorn och på julafton, sedan på söndag är jag ledig igen och då ska jag och Kenny åka en tripp till Borlänge och gå på mellandagsREA! Weii. Längtar lite. Det kliar i fingrarna på mig nu när jag inte shoppat på länge!

Och sist men inte minst. TACK Farmor och Farfar, Maria Magnus o Olivia, Maja och Kennys mamma och pappa för julkorten. Är första gången jag får julkort men inte sista hoppas jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0