lördag

2009-12-12 @ 12:54:19

God morgon, eller a har faktiks vart vaken ett tag. Ska iväg och jobba kvällsåk nu klockan 14-19,30 så jag tänkte lägga upp ett litet inlägg här innan :)

Har hunnit med massa sedan jag gick upp idag, har städat lägenheten och den såg ut som ett bombnedslag efter en liten förfest hä i torsdags och disken var likt ett berg! Och det gjorde inte saken bättre av att både jag och Kenny var super bakis igår så allt byggdes bara på :P Men nu är det rent och fint. Behövs fortfarande damsugas men det får Kenny ta hand om när han har vaknat :)

Igår var som sagt en slappis dag, vi sov bot istort sätt hela dagen och när vi väl vaknat åkte vi ner till den nya stadium outlet som öppnat nere i byn, Kenny fick köppt sig ett jätte snyggt skidställ och jag fick mig en hjälm :) Sedan åkte vi hem igen åt mat och spenderade resten av kvällen i soffan :P Har glömt att skriva att vi var på bio i tisdags med "Lufftslottet som sprängdes" sista filmen av Män som hatar Kvinnor. Jätte bra var den tyckte jag, synd att det var sista filmen.

Nu ska jag få i mig lite mat och ringa min syster innan jag måste chila iväg till jobbet :) På söndag blir det personal kickoff på Högis. Kommer nog bli riktigt roligt :)



Min nya söta hjälm med massa Rosa blommer från Roxy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0