god morgon tisdag

2009-12-15 @ 10:14:19

Idag är jag uppe med tuppen tycker jag allt. Vaknade halv 10 och gick upp 15 minuter senare fast än jag är ledig. Nu är jag iaf uppe och funderar på vad jag ska göra med denna dagen. Men det vet jag ju redan :P På chemat står att leta en Odd Molly klänning till min syster som hon inte får tag på hemma sedan ska jag träna :) Gymmet öppnade i söndags så var där och träna igår och det känns jätte skönt att komma igång igen. Senare idag ska jag på sjukvårdsutbildning på jobbet. Typiskt att man är ledig när det är nått sånt. Då kan man liksom inte planera för hela dagen.




Satt som vanligt och kolla runt på lite kläder och grejjer på internet och hittade dessa två! Dom hade jag inte tackat nej till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0