gnäll gnäll

2009-12-19 @ 13:04:21

Så fort man går in på Facebook sitter alla och klagar över kylan hemma! Idag när jag gick till jobbet var det 20 minus ute och en vind på 22m/s vilket ger ca 42 minus efektivt. Haha sluta gnäll över 10 minus! Förövrigt har jag jobbat halvdagar igår och idag, mellan 8.30-12 härligt att komma hem och ha en hel dag på sig att hitta på saker :) Jag har hunnit tvätta, städa, och massa mer. Men nu har jag nyss kommit hem och har precis ätit mat. Ska kolla lite på TV en stund sen blir det nog träning! 

Evakueringen häromdagen var jätteläskig. Jag och en tjej till satt i sista stolen och hamnade då vid första masten som är en av dom högsta, säkert 7-10 meter och där ifrån skulle vi bli nerhissade. Det gjorde inte saken bättre att det var 20 minus ute och man satt still i stolen i 40 minuter innan dom kom, var ju andra som med skulle ner innan oss. Det var sjukt läskigt när man skulle fälla upp bygeln på den höjden och sedan hoppa ut från stolen. Men det var bara att lita på tekniken och hoppa ut på den höjden med en liten lina! Men när man väl var nere känndes det as kul. Skulle lätt göra det igen :) 

5   d a g a r   k v a r   t i l l   J u l a f t o n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0