evakuering

2009-12-17 @ 10:27:00

God morgon Torsdag! Idag är jag ledig, Igen. Blir inte så himla mycket jobb nu när man är 15 stycken som ska turas om att jobba på 4 liftar. Men det är skönt med en liten mjukstart. Nästa vecka är det julveckan och Lindvallen ä fullbokat så då blir det andra bullar än bagarns!

idag ska jag försöka ta mig till gymmet igen, missade det igår då vi hade intro hela kvällen. Dock är jag grymt snuvig och har en början till halsont, får se óm det försvinner under dagen. Senare idag, närmare bestämmt mellan 4-6 ska jag vara statist för evakuerings gruppen. Ska sitta i en stol (i stolsliften) och så stannar som liften och låtsas som den gått sönder så kommer dom upp och hissar ner alla med lina. Hände faktiskt en gång på riktigt förra vintern så det är bra att dom tränar på det :) Dock är ja lite nervös för jag hatar när stolsliften stannar men men :P Det ska nog gå bra. Blev tillfrågad om jag ville vara med i själva gruppen först men jag sa Nej. Hade då antingen fått vara en som klättrar upp och "räddar" folk eller vara nere på marken och hålla i linan så om det som "räddar" faller så löser jag det :P Men som sagt så tacka jag nej! Så nu ska jag bara vara med och leka en gång!

Det är min dag. Imorgon och lördag jobbar jag bara halvdagar mellan halv 9 och 12. Och på söndag är jag ledig igen, så nån av dagarna ska jag och Kenny baka pepparkakor. Det har han lovat :P Eller har jag tvingat han? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0