bloggtorka

2009-12-07 @ 00:25:11

Okej meningen var inte att det skulle gå såhär många dagar innan jag skulle skriva här :P Hade bara tänkt att vänta på min datasladd till kameran som mamma och pappa skulle skicka upp men dom råkade skicka fel sladd. Och det är ju så mycket roligare att blogga om man har bilder med. Men nu har pappa hittat den rätta sladden hemma så den är påväg upp :)

Det har inte hänt så mycket spännande sen sist jag skrev, har jobbat en del och vat ledig en del och när jag vart ledig har jag i stort sätt bara slappat :P Längtar verkligen tills gymmet öppnar så man iaf kan träna, har kommit så mycket snö nu så är inte lika lätt att gå ut och gå på vägen :(

Idag var jag iaf hemma från jobbet, var hur pigg som helst igår när jag skulle sova, var fortfarande vaken klockan 4 på natten när kenny kom hem från jobbet. Tillslut somnade jag vid 5 och när jag vaknade imorse mådde jag illa som jag antar beror på dålig sömn. Så nu när alla andra är ute och festar får jag sitta här hemma och roa mig själv! Är ledig imorn så ska se till att hitta på nått med Kenny som med är ledig p.g.a plusgrader så dom kan inte jobba! Har vart nere i en affär i byn två gånger för att köpa nya ljus men varje gång jag kommer ner så har dom stängt. Men imorn ska jag minsam komma när det är öppet!

Ne nu ska jag kolla resten av Julkalendern♥ avsnitten på WebbTV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0