bilder

2009-12-10 @ 14:31:25

Nu har jag fått upp kamera sladden så nu kommer massa bilder :D

Idag har jag vart ledig, vaknade ett antal gånger imorse av att det var en traktor som höll på med snön utanför våran lägenhet, sedan när jag hade somnat om kom den igen och när jag hade somnat om igen så ringde Kenny! Så då gick jag upp. Tränade lite snabbt sedan åkte jag ner till byn med Jessica. Vi var en sväng på Systemet och ICA sedan åkte jag till Wasastugan här uppe i Lindvallen och bad om en ny brödrost och det fick jag :) Frågade även om en kavel för jag tänkte att jag och Kenny ska baka peppakakor imorn men dom hade ingen och det finns inte att köpa på ICA. Får åka ner till byn imorn igen och kolla i en annan affär som gubbarna sa skulle ha det!

Här kommer lite efterlängtade bilder på våran lilla lägenhet! (Klicka på dom små bilderna för att få dom större)


Ovanför köksbordet :)

Matbord, lilla TV:n och våran frys vi tog med upp pyntad med julgran och foton :)

Andra sidan av rummet med Soffa, fåtölj och bord :)

Lilla mini-köket och på andra sidan dörren vårat sovrum :)

Också hallen, med alla våra jackor och skor :P Sedan dörren in till Toan :)

Så nu har mamma och pappa fått en liten rundtur här :) Nu ska jag börja laga mat :) Det blir kycklingfilé med potatisgratäng, fetaostsallad och beasås :D Mumsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man ser ju att du vart där och pimpat lägenheten iaf ;) riktigt tjusigt! såg bilden från i midsommras med!minnen det. Hör inte ofta, men du vet jag tänker på dig och att du är riktigt saknad. Mycket kärlek <3

2009-12-17 @ 02:06:14
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0