jag lever

2009-08-04 @ 19:02:29
hej allesammans! dax för ett inlägg kanske? Tycker jag ial ;)

Nu är jag tillbaka i Norge igen, med bara en månad kvar, eller a kanske mer men än så länge en månad. Hemresan var toppen trots att den blev lite krånglig, men efter många om och men var jag och Kenny äntligen på Tjörn :)

På torsdagen var vi hemma så sent så vi gjorde inte mycket bara umgicks med mamma och pappa, på kvällen åkte vi och hyrde film men efter 15 min somnade vi. På fredagen åkte vi till Ullared och sen på kvällen var jag ute med tjejerna och firade min och Veronicas födelsedagar. En toppen kväll tjejer och tack så hjärtligt för alla fina presenter. På lördagen var vi på Liseber och vann sjukt många stjärnvinster, har kort på allt som jag ska lägga in lite senare :) Sedan på lördagskvällen var det släktkalas. Fick så mycket fina presenter, Flytta hemifrån saker, Kamera, Klocka och massa annat fint :) Sedan på söndag bar det av hem igen, och nu sitter jag här :)

Kenny jobbar över idag så jag har legat ute och solat en timma efter jobbet för det är jätte fint väder för en gång skull, och nu ska jag äta, kolla på sunes jul och sedan fixa mina naglar så jag kan ta en snygg bild med min nya klocka jag fick av Kenny ;)

Ha det bra tills jag skriver igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0