hejsan :)

2009-08-17 @ 20:38:15
Oh, nu har det hänt lite saker sen sist så det är bäst jag skriver av mig lite :)

I helgen har vi ute och handlade lite, det var piss väder här så vi var inte dom ända som tänkte spendera dagen i butiker, det var kö vart man än åkte! När vi var inne på Kvardrat ( Norges största köpcentrum) så fick jag nästan bokstavligt talat sringa förbi alla affärer för att inte handla nått, men såg den finaste Odd Molly tröjjan som jag verkligen blev sugen på :) Men jag får inte slösa pengar, kanske sen när jag kommer hem! Men inte nu Emelie! :P Men det verkligen kliar i fingrarna efter att handla lite fina höstkläder! Jag har den elaka djävulen på vänster axel som säger, Emelie gå och handla allt du vill ha, varför inte en dyr Odd Molly tröjja, du har ju pengarna, Den söta snälla lilla ängels säger, Emelie, du ska ändå bara vara hemma max två månader i höst sen åker du upp till Lindvallen igen, satsa på en ny vinterjacka och ett par snygga stövlar, vad ska du med höstkläder där till, där festar man och jobbar bara! Haha, så står det till i mitt huvud :P
 

Men visst är den fin? ;) (dock gör inte bilden tröjjan nån rättvisa för tjejen står med jätte dålig hållning och har fula kläder till koftan, men jag tänker den med ett par tajta jeans och nån fin tunika under och ett par höga stövlar, så är man klar för en runda på stan eller en bio :) `

Här är lite andra kläder jag med är sugen på ;)


En klänning med silvriga och guldiga nitar på :) och en super fin rosa topp ( ja jag vet att den ser somrig ut, och jag tänker den med ett par vita jeans eller shorts, men det kommer ju faktiskt en sommar till, och vem vet man kanske åker utomlands snart :))


Förra veckan blev det inte så mycket skrivet för jag var faktiskt på gymmet HELA veckan, Ja, alltså alla vardagarna då, helgen tog jag det lugt på. Tycker faktiskt det börjar bli kul att träna nu! Och jag är så taggad på mitt mål. Är inte långt kvar nu och jag hoppas jag klarar det innan jag kommer hem :)

På tal om hem, så kommer jag inte komma hem i slutet av augusti. Nope, jag fick förlängt, fick förlängt ända tills sista oktober, men så länge har jag och Kenny bestämmt att vi inte ska stanna, vi tänker stanna september ut, sen får det vara nog! Dels för jag inte bott hemma på 11 månader då, och dels för jag känner att jag har sparat ihop så mycket pengar som jag tänkt mig på den här lilla Norge trippen :)

Skulle vilja se lite kort komma upp från när jag var hemma också, Vet att det är några tjejer som sitter och klämmer på kort från våran middag :) Dom skulle jag vilja se :) Och Maria sitter med på lite kort från kalaset, lägg upp dom så fort du kan :)

Ne nu ska jag åka iväg och hämta min man på jobbet :) ♥
Men den stora frågan kvarstår? Kan man sola solarium med coccos olja?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0