hejhej

2009-08-09 @ 21:21:12
Nu är det söndag och helgen är över. Fast jag känner mig faktiskt utvilad att gå tillbaka till jobbet imorn :)

Tänkte lägga ut lite bilder till er fört, för det var ju inte igår jag gjorde det =)



Pappa och Olivia på kalaset hemma, kan man annat än le när man ser denna bilden? Den ser så mysig ut tycker jag, kolla Olivias lilla fniss hon har på läpparna :P Och så världens stoltaste morfar :)


Efter en sväng på ullared och en dag på Liseberg har vi godis för ett helt år om inte mer :)


Världens finaste klocka som jag fick av världens finaste pojkvän i födelsedagspresent :)


Och idag har vi vart på stranden, har inte vart stranden väder på en månad här, så när man vaknade imorse blev man glad, speciellt när alla andra där hemma har haft så fint väder hela vecka. Hoppas bara detta håller i sig resten av augusti nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0