Onsdag, lönebesked, fika, jobb, och fotboll!

2008-09-25 @ 10:52:18
Igår (onsdag) var en trevlig dag tycker jag :D Vaknade på morgonen och så var mamma hemma för hon hade klämmt handen på jobbet och den var inte fin efter det :S Hon höll på att göra pankakor så det fick jag till frukost,, mumma! Sedan Kom Kicki, Emma, Fia, och Tessan och hämtade upp mig vi skulle till skärhamn och möta upp Elin för att fika! På vägen släppte dom av mig på min systers jobb för jag skulle låna hennes bil! Och precis när jag skulle hoppa ur Emmas bil så ringde dom från Lindvallen :D jag fick jobbet! :Djag tror inte riktigt ni försåt min glädje men den är stor! Det är detta jag vill! Sedan åkte jag till dom andra och vi tog oss en fika, lämnade presenterna som vi köppte i Turkiet till Emma och Tessan :) Så kul att ge folk presenter! :D

Sedan åkte jag in till st sund men systers bil, jag skulle och boka en frisör tid! Och det fick jag, fick en redan dagen efter kl halv 2.. :) Suuper. Sedan åkte jag tillbaka till systers jobb och hon körde hem mig, fick även skickat iväg ett par pump som var försmå tyvärr! As snygga var dom!

Sedan var det bara hem och vända igen för då var det dax att åka in till Göteborg för att kolla IFK med Kicki och Emma :) Pappa hade fått gratis biljetter så jag bjöd med mina små hjärtan! Så ja! vi kan ju konstatera att onsdag var en Happy dag och det gillar vi!!

//Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0