ny vecka nya möjligheter

2008-09-22 @ 13:42:28
Har kommit på en sak, nu är det måndag det är en ny vecka och den är full av nya möjligheter, tänkte ta tag i lite saker idag, som typ rensa gaderoben för jag har inga kläder att ha på mig men ändå på nått konstogt sätt så får jag inte in mer kläder i gaderoben! haha erkänn konstigt ? och det kan ju inte bero på att den är liten eftersom jag har tre stycken att röra mig på! Nä detta måste vixas pronto! Sedan så har jag käkat en go frulle veckan till ära, brukar inte vara den som käkar frukost men som sagt så har jag ju besämmt mig för att ta tag i saker! Ska även promenera ner till träningen sen, ska dock inte vara med och träna men tänkte att jag kunde stå där och kolla på medans jag snuvar sönder! Så ser min Måndag ut! Hur ser eran ut? Ni typ 2 personer som läser min blogg ? Haha


Ny vecka nya möjligheter! //Em´


Kommentarer
Postat av: kungen dvs rasmus

fan va dålig blogg!!!! vart e alla nakenbilder :(:(

2008-09-23 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0