morrn morrn

2008-09-30 @ 12:16:44
Idag sov jag allt för länge, gick inte upp förän kl halv 11, det är inte. Hade satt klockan på 9 men orkade het enkelt inte så sov vidare! Buu för mig! Sitter iaf nu och har gjort iordning mig och käkat frukost, väntar på att klockan ska bli halv 1 så jag kan chila upp till bussen. Ska åka in till stenungsund och fika med Kicki och Emma :D All denna fikan gör oss feta tjejer :P haha! Senare ikväll ska jag iväg till kållekärr och ha barngympan! Dom är så söta =) Annars är det inte mycket planerat för dagen! Om det inte regnar ikväll så ska jag nog ut och ta mig en promenad med! Missar hockeyträningen idag så nått måste jag la göra istället för att bara sitta inne och bli tjock!


Dagens :
Kofta: Odd Molly
Topp: Gina
Jeans: Pepe jeans

//Em´

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh , så fin du blev i håret :D <33

är också påväg att bli blond igen , måste färga de en gång till bara. :) <33

2008-10-01 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0