måndag

2008-09-29 @ 11:14:58
God morgon allesammans! :) Sitter här halft nyvaken, gick upp för en timma sedan men har redan hunnit äta frulle oh duschat! De ni! Ska till IKEA idag kanske med min stora bror! Han ville ha med mig för han ska handla till sin nya lägenhet :) Annars idag står det inte så mycket på listan, Ska åka och sola till kvällen bara hade jag tänkt :D

Sitter och monterfunderar på om jag ska beställa en pälsväst? Den är gör fin, men är osäker. Fast den är fiin, så blir nog så.. ! Slänger in en bild på den!



Eller hur fin? Den är från LaRedoute! Hade vart fin till stuprörsjeans och ett par fina stövlar och nån tajt tröjja under i svart eller vitt ! Mums, får nog faktiskt ta och klicka hem den! ;)

//Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0