Måndag den 1 september

2008-09-01 @ 12:40:14
hejsan allihoppa :D Sitter här och laddar in bilderna från kameran, bilderna från helgen måste ju upp! Funderar på att ta en promenad när jag är klar, sen måste jag börja packa för imorgon kommer det inte bli mycket tid till det! Ska till stan med mina underbaraste och sen är det gympa som drar igång igen! typ 5 året nu (suck) är inte det roligaste jag vte :P haha, ikväll är det iaf hockeyträning också, får se hur det går med tanke på att jag sträckte ljumsken igår på träningen därförtänkte jag att det kanske hade vart bra med en promenad så det släpper lite, för jag kunde typ inte stå på skridskon igår när det häne! Inte skönt! Men om jag ska hinn allt jag hade tänkt idag så får jag nog sätta igång nu!

2 dagar kvar tills vi åker :D Underbart! //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0