jobb?

2008-09-12 @ 17:35:01
Tänkte berätta om den där intervjun jag nämde, ska till Örebro på onsdag för att intervjuas av Lindvallen :D Erkänn toppen! Hoppas bara jag får jobbet oxå vill ju inget annat än att jobba i fjällen! Hade vart så himla roligt. Så ska iaf dig på onsdag kl 13 och träffa min gamla handledare som jag hade när jag prkatisera där :D Ska bli kul

Har nyss kommit hem från solariet också, hur härligt som helst var det !
Nu ska jag slå kicki en pling och kolla vad som händer ikväll!


Ha det suuper// Em´


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vi måste ses snart, var evigheter sen :(

2008-09-13 @ 08:30:05
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0