Hemskt

2008-09-17 @ 22:29:33
Ni vet när man får reda på en sak om en kompis och du vill inget annat än att berätta det men samtidigt vet du inte hur mycket det kommer förstöra, den kännslan fick jag för första gången på riktigt idag.

Som sagt Christin, I hate to be the messenger, i detta fallet! men jag var tvungen, det var min plikt som din vän kände jag! Jag står på din sida, jag står där när det regnar eller snöar, jag står där om det regnar eller snöar samtidigt, jag står där när du åker jag står där när du kommer hem igen, och om du faller så faller jag med dig! Du betyder mycket för mig, har alltid gjort sen första dagen och kommer alltid att göra, JAG VILL SE DIG LYCKLIG! Du är en diamant i mina ögon!

Jag finns!
Om du har en hemlighet att berätta kan vi prata hela dagen.
Om dina drömmar nån gång verkar omöjliga ska jag rycka dig i kragen.
Om du inte en enda chans ser, finns jag där tills du ler.
Om nån skulle krossa ditt hjärta, skulle jag finnas där tills du längre inte kännde nån smärta.
När ALLT går fel, när du inte orkar mer, när du behöver en vän.
Så finns jag här
.

Jag fanns här igår,
jg finns här idag
och jag kommer finnas här imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0