helgen

2008-09-28 @ 21:03:28
Fredag: började i stenungsund, med middag på tiamo, med Janna, Jessica, Lollo, Steph, Pekka och Lina, sedan bar det av hem till jessi där vi satt och snacka med mer. sedan kom även lite annt gott folk, kicki kom förbi en sväng och sa hej. vi planerade morgondagen.. Vid 2 tiden kännde jag och Lollo att det var dax att åka hem så det gjorde vi, Konstaterat: Fredagn var lungn och mycket trevlig.
Lördag: började med att åka till stan med kicki för att jaga cowboyhattar. Köppte även en fin klänning, tack Johanna för tipset ;) sedan åkte vi mot stenungsund igen, skulle till Vallen för att kolla på herrarna när dom spelade match! Sedan åkte vi hem till kicki hon packade sina saker och sen bar det av hem till mig där förfesten skulle äga rum :) Vi köppte med oss kina mat :D Mums.. Började göra iordning oss och allt blev i sista sekunden.! Vid 7 tiden kom resten av folket och då var det dax att börja dricka :D Vid 10 tiden bar det av bort till Haddan och sedan dansade vi och hade kul all night long! :D Roligaste utgången på länge om jag får säga det själv =) Sedan åkte jag och Lollo hem till mig och somande ;D Just det käkade upp resten av kina maten innan vi la oss :P Haha!
Söndag: Har legat och slappat hela dagen! Det får man göra när man har vart ute och partajat! Nu sitter jag här har nyss vart och träffat Kicki en snabbis, lämnat hennes saker hon hade här :D Nu ska jag hoppa in i en välbehövlig dusch :D

Hoppas eran helg var lika monster rolig som min //Em´

Kommentarer
Postat av: din skönhet

Thaimat ;) <3

2008-09-30 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0