God Morgon

2008-09-13 @ 12:42:47
Nu har jag precis ätit frukost och sitter och kollar runt här lite, kollar runt lite på kläder som jag är sugen på att beställa, slänger upp en bild sen! Ikväll blir det kräftskiva med Kicki och Emma hemma hos Kicki, det är hennes bror som är värden! Bättre sent med kräftskiva än aldrig eller vad säger ni ;) Är grymt sugen på att få min lön nu också, det kliar i fingrarna så shopping sugen jag är ;) Haha!

Vad ska man ha på sig ikväll då ? Det är ju rätt fint väder ute men jag tycker det är piss kallt! :( Brr! Ja det blir nått jag får fundera på!

Hoppas ni får en toppen lördag iaf :D //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0