Bio

2008-09-20 @ 13:10:05
Bion igår var helt helt okje, kollade som sagt på Patrik 1.5, Haha shit vad vi garva! Den var stört rolig, Lite dålig filmad kanske men annars var den hur bra som helst! Gjorde inte så mkt mer efter det, pkte till McDonalds i st sund av nån konstig andledning för ingen skulle käka, :P haha Sen bar det av hemmåt! Just de ja fick ett cp sms av louise, ni vet sånna där sms som det står att man måste skicka det vidare till ett X antal personer annars händer de en sak! Och på just detta sms:et stog det att om jag inte skickade det till 7 personer så skulle det stå en kille med svart hår vid min säng varge kväll kl 23:30 inte så men tack så mycket lousie, jag hade inga pengar på mobilen och nu är jag livrädd mörkrädd som jag är, missade som tur var han igår eftersom jag var hemma kl halv 1, men vem fan vet han kanske står där ikväll :( buhu vad barnslig men fan va mörkrädd jag är!!

Utgång står på listan ikväll tror jag, lät så igår iaf! Ska till min kusin först och fira han för han har tagit examen som CevilEkonom! Grattis till han!

Nu ska jag chila in i min säng och fortsätta kolla på High Shcool Musical 2 ! Bästa filmen! Sen ska jag göra iordning mig! Ha en super duper lördag//Em´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0