back in sweden

2008-09-12 @ 15:16:07
Brrrrr va här var kallt, kom hem i onsdags men har fortfarande inte vant mig vid denna kylan, fast det är ju en omställning på ca 30 grader så det tar la några dagar innan man kommer in i det skulle jag tro :P

Turkiet var iaf helt underbart var ca 45 grader i solen och klarblå himmel, dagarna spenderade vi med att sola, festa, och käka mat på Toros ! Vi var där så ofta så James började gråta när vi skulle åka hem och det ledde till att jag och Elin också gjorde det, sorgligt, sorgligt.. :( Men men, smällar man får ta.. Vi träffade världen underbaraste tjejer där nere också, Emelie, Linda och Erica, ska kanske åka och hälsa på dom i örebro på onsdag samtidigt som jag åker på min intervju som jag berättar om lite senare!

Idag vet jag inte riktigt vad kvällen bjuder på, får se om det bli middag eller om det bara blir chillkväll med tjejerna. Ska iaf snart åka och hämta pappa och sen ska jag åkaoch sola och drömma mig bort lite! Måste ju behålla färgen nu när man blitt lite brun! Är dock inte allt för brun fast et kan ju bero på att jag gämnför med hur jag blev i spanien på två veckor.. men men.
Nu ska jag iaf gå ner och äta lite mat!


Ha en toppen helg //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0