Varning för långt inlägg om helgen :D

2008-10-06 @ 21:12:30
som vanligt brukar jag inte hinna med att blogga på helgenra så här kommer en resume av hela helgen :D

Fredag: Vaknade upp klockan 7 på morgonen hemma hos min skönhet Christin vi skulle in till Göteborg för att fixa våra naglar, åkte och hämade Emma och sedan bar det av =) Var framm i stan kl 9 och satt på nagelsalongen till klockan 1 på dagen! Sedan bar det av in till centrum för lite shopping och käk ! Mycket trevlig dag! Sedan körde Emma och Christin ut mig till Tjörn för jag skulle på läger i ishallen med laget! Eller a läger och läger, vi skulle träna käka pizza sova över och sen träna igen! :P Blev inte mycket sömn alls, klockan kvart i 2 på natten bestämmde vi oss för att dra ut och ta några skär på den nersläckta isen, åkte kanske i 40 minuter sen fick det vara nog, gick in i omklädningrummet och snackade lite och sedan gick vi upp och la oss, somnade vid 3 tiden och sedan ringde klockan igen kl 7 ! inte kul :P Upp och käka frukost för att sedan vara på is kl 8! Men kul hade vi perfekt fredag!


Haha, damlagets nya matchställ ;)

Lördag: Direkt när jag kom hem från ishallen vid 10 tiden gjorde jag iordning mig lite snabbt för att sedan åka in till stenungsund med Lollo och syster, Lollo skulle köpa nått att ha på sig till kvällen och syster skulle kolla barnkläder! :) Sedan åkte vi hem jag gick hem och la mig och sov i 3 timmar sedan gick jag upp till Louise för vi skulle göra iordning oss för kvällen, sedan blev vi skjutsade av tobbe till skärhamn där det var förfest hos Janna, och sedan drog vi till Haddocks! Mycket rolig kväll, dock var det väldigt mycket folk där men annars var det kul =)



Söndag: Vaknade upp hos lollo, vi käkade frukost åkte ner till ishallen och kollade när BJ hade match, åkte hem käkade mat och sedan åkte ner och kollade på A-laget! åkte och käka pizza åkte hem igen och sedan somande vi båda hos henne! :)

Måndag: Så idag har jag inte alls gjort många knop! och nu sitter jag här och berättar för er hur rolig min helg har vart :D

Hoppas era helgt var lika toppen som min//Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0