torsdag

2008-10-02 @ 16:35:49
Idag är det exakt på dagen 1 år sen jag fick mitt kökort och jag har lärt mig att kära bil! haha, dom första 2 månaderna var rätt spännande krockade 3 gånger med olika små saker som stog på fel ställe vid fel tidpunkt! haha! Men men idag är det torsdag och jag har inte gjort många knop! Gick upp kl halv 10 satt mig vid datorn gick ner och kollade på disney channel och somnade igen på soffan, låg och sov mellan 12 och 14! sedan vaknade jag färgade ögonfransarna och sedan ringde Matilda :D Ska träffa henne ikväll! Ska bli najs! Vi ska kolla på Idol i think! Sedan efter det ska jag ta mig till Kicki för att sova hos henne, vi ska vara i stan kl 9 imorn bitti för att fixa våra naglar och sedan ha en heldag på stan! Emma följer oxå med hoppas jag :D Nu måste jag packa mina saker, för ska åka med bröderna in till st sund för dom ska vidare till stan och kolla på Frölunda-Ottawa! Fusk med stort F!

Tildis och jag på michelle´s 18års fest för 1.5 år sedan! ;D

Imorn är det fredag och äntligen helg :D //Em´

Kommentarer
Postat av: matilda

herregud va tiden går fort!

snart fyller michelle 20, då får vi ta ett till ;) haha

2008-10-07 @ 15:49:39
Postat av: jag

Haha ja absolut! lite man har förändrats sen de kortet :P

2008-10-07 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0