Tjejkväll med dom bästa <3

2008-10-01 @ 18:19:16
I går kväll var jag emd Kicki och Emma cvi hade hyrt 3 filmer och köppt massa gotta som vi skulle mysa med :D Tittade på alla tre på raken, trodde jag inte, trodde att vi skulle somna men ikke! Vaknade imorse vid halv 12 låg kvar i sängen en stund och sedan gick vi ner ocj käkade frukorst eller a lunch eller vad man vill kalla det!
Efter det kom pappa och hämtade mig med sin stora manliga lastbil "haha" så jag slapp att ta bussen hem! Har käkat middag för en stund sen och nu ska jag rusa till skärhman för att bättra på brännan, vill ju inte vara en blekfis om det blir utgång i helgen! 


! Nu måste jag ruuuuusaaaa ! //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0