Tisdag

2008-10-14 @ 20:50:51
Ännu en dag på frysen har gått! Idag gick dagen superfort, vi packade torsk! Och den var fryst så det var helt okje! Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan 4 och man fick gå hem!

Det har hänt nått konstigt dessa två dagarna, jag har inte vart morgontrött för 5 öre ! haha brukar snosa i mins 40 min annars och sedan gå och jäspa till klockan 12 på dagen! Men nu vad har hänt, jag är pigg och åkertill jobbet med glädje, haha! kanske för att man har bra arbetskamrater som gör att dagarna går fortare :D

Efter jobbet idag åkte jag med Maria hem och vi gjorde en monstergoood kyckling bacon sallad! Blev tillomed över så jag får mat på jobbet imorn :D Sedan var det dax för barngympan! Alltid lika kul ;)



Nu orkar jag inte skriva mer, bjuder på en bild ; ) //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0