saturday night fever!

2008-10-26 @ 19:26:56
Sov monster länge i lördags! Gick inte upp förän halv elva eller nått! Lite annat än att gå upp kl 6! Hade hämtat mig lite efter gårdagen! ;) Gick ner och käkade frukost, sen följde jag med mamma in till torget en snabbis! Lönhelg vettu ;) Köppte lite saker till ansiktet! Vill ju inte se ut som en pizza! ;) Åkte sedan hem och funderade på vad jag skulle spendera min kväll med att göra, kom efter lite om och men fram till att det fick bli fest helt änkelt! Var lite sugen på att klä upp mig och få ta på mig mina Gucci efter en vecka till på Frysen! ;)

Blev förfest hos Fia, med gott folk! Gryym förfest fia, riktigt lyckad :D Sedan bar det av till stan! Men det sööög enligt mig, tappade suget när jag stog och blev heeelt pisseblöt efter 20 mins köande till bryggeriet! Så spenderade hela kvällen med att försöka fixa skjuts hem, det tog sin tid men klockan halv 6 var jag hemma, eller nee, klockan halv 5 , man skulle ju ställa tillbaka klockan ;) Sov i fem timmar och vaknade imorse klockan 10 :) Var faktiskt pigg!!

Denna dagen har gått så otroligt segt, men nu är det kväll och snart får jag la hoppa i säng om jag ska komma upp kl 6 nån klockan ringer imorn bitti! :)





Lite suddig men :D Världens bästa förfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0