Måndag

2008-10-14 @ 20:44:11
Fyyy vad jag gick upp tidigt, mangan kom ner och väckte mig kl 10 i 6 ! hallå eller det var ju fortfarande natten ute liksom! haha! Halv 7 åkte jag iaf bort till Ulle som jag skulle åka med till nya jobbet! Kom dit var rätt okej, tills klockan blev halv 9 och jag hade jobbat i 1,5 timma, jag känne att jag började bli lite smått yr och illamående, så gick på toa! Haha hände inte så mycket där tog några djupa andetag och njöt av att det inte luktade fisk! Haha! Sedan rullade det på helt okej, efter frukort rasten så känndes det som 5 minuter så var det lungrast! Sen fick man åka hem! :D

Hade lovat mig själv att inte somna när jag kom hem, men vad gjorde jag inte ? Haha, vaknade när Maria och Magnus kom på besök för att kolla på hocke matchen! Sedan somnade jag vid 10 tiden igen! Erkänn min dag verkade toppen?
Haha , hade iaf lite mer att göra än på mina arbetslösa dagar!


Only 4 dagar kvar! ;) //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0