Jalla jalla machalla

2008-10-09 @ 17:19:15
Eller nått! Hej iaf! har inte skrivit på ett tag eller a inte på hela dagen igår! Igår var en händelserik dag i en arbetslös flickas liv! Haha! Jag tog bussen in till St.sund för att gå till arbetsförmedlingen, slutade med en fika på Sandbergs med tjejerna. Efter det blev det en sväng på torget och jag fick köppt mig ett par stövlar! Weehoo! Sedan åkte jag Kicki och Emma hem till mig och lagade taccos, kollade på Rönnäng-Stingers och sedan åkte vi till skärhamn och kollade film med gott folk! :) Den var den dagen det! Mysig som gatan!

Idag har jag inte gjort mycket vaknade med Kicki och Emma vid halv 12 tiden och käkade frulle med dom, sedan åkte dom och efter det har de inte alls hänt mycket! Ska på fysträning snart med hockeyn! Jaja, har inte mer att skriva!

Goood Byyyye //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0