helgen som gått

2008-10-12 @ 12:32:27
Blir ett klassiskt helgen inlägg!

Fredag : Jag slappade hela dagen och när pappa kom hem lite tidigare än vanligt så bestämmde jag mig för att åka bort och sola :) Härligt! Efter det var jag med Lollo hela kvällen, vi skjutsadehennes bror till Orust sedan åkte vi till skärhamn och handlade och sedan rönnän för att hyra film :) Hade en allmän myskväll och det slutae med att jag inte okade gå hem (det är ca: 600m hem till mig) så jag sov hos Lollo :)

Lördag: Vaknade kl 10 hos Lollo för att åka och sola :) Solade mest för att göra Lollo sällskap hade ju solat dagen innan, men vad gör de om hundra år? Sedan gick jag hem och gjorde iordning mig, det vankades Liseberg! :D Så efter att ha stressat lite så mötte jag och Lollo upp, Kicki, Elin, Veronica, Tessan och Sofia i stenungsund. Och sedan bar det av! Riktigt mysig kväll, åkte balder käkade på restaurang och sedan åkte några hem till Kicki och kollade film :) Var hemma redan vid 12 tiden! Tidigt för en lördags kväll!

Söndag: Har vaknat tuuusen gånger imorse för att jag har drömt och trott att jag har försovit mig till jobbet! Jag har inte jobbat på 2 månader och imorn ska jag jobba en vecka på frysen i skärhamn! Jag är nervös av olika andledningar ;) Hehe! Det sista jag vill är ju iaf att försova mig första dagen på ett nytt jobb! :P Idag är det hockeyträning som gäller och sedan ska jag hem till min syster för att sova där, för att kunna ta mig till jobbet imorn :)


H o p p a s  e r a n  h e l g  v a r  t o p p e n !  //Em´ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0